Daripada Anas, Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam bersabda yang bermaksud: "Apabila seorang perempuan mendirikan sembahyang lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kehormatan dan taat kepada suami, dia akan disuruh memasuki syurga melalui mana-mana pintu yang dia sukai." (Hadis Riwayat Ahmad)

Friday, September 17, 2010

EDCOUSTIC - AKU INGIN MENCINTAIMU

Tuhan betapa aku malu
Atas semua yang KAU beri pada diriku
Terlalu sering membuatMU kecewa
Tak mungkin kan aku terlena
Sementara Engkau beri aku kesempatan..berulang kali agar aku kembali

Dalam fitrahku sebagai manusia untuk menghambakanMU
Betapa tak ada apa-apanya aku di hadapanMU...

Aku ingin mencintaiMU...setulusnya...
Sebenar-benar aku cinta
Dalam doa...dalam ucapan...dalamm setiap langkahku

Aku ingin mendekatiMU...selamanya
Sehina apa pun diriku
Ku berharap untuk bertemu
DenganMU...Ya RABBI....

No comments:

Post a Comment